tröttkalas

Idag har jag varit trött, ända från start! På morgonen gick jag på resursen och fick inte så mycket gjort på grund av min ovilja men också för att jag kände mig helt tung och trött i huvudet. Troligen mest på grund av det andra. Sen så har det inte varit så speciella lekioner så att jag har behövt jobba så speciellt mycket.. Sedan påvägen hem på bussen så blev jag så sjukt trött så jag åkte hem direkt, hade tänkt åka förbi i centrum och göra lite ärenden. Köpte en mascara igår och insåg i morse att den var brun så hade tänkt byta den och kolla i bokaffären om den tredje boken i Hungerspelen-triologin kommit ut. På Baksidan av den andra boken står det att den ska ha kommit ut i början av oktober så jag tycker att den ska ha kommit ut nu :) Längtar tills jag har den och kan läsa den! :D Sedan så behöver jag och också en mjukiströja så imorgon tänkte jag lite fort åka förbi Täby på hemvägen för att göra dessa ärenden.

Så här kommer min kväll att se ut;
-Sätta på skön musik
- Städa mitt rum
- Plugga glosor
- Läsa läxa
- Titta på Grey's anatmoyyy!

Tjing tjong, luft ballinong <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0