dags för sängen


Jag hade inget smink idag i skolan :)

Okej... Jag hade fel där igen, det var bara gammla avsnitt. Förlåt frö att jag har fel hela tiden! Så istället för att sitta inne så hängde jag med mamma ut på en promenad i ca 40 min. Riktigt skönt och när jag kom tillbaka så kändes det mycket lättare att plugga matte. Har hunnit med 12 tal, med a och b frågor på ca em timme. Kanske inte så bra, jag vet faktiskt inte... Haha aja, jag känner mig stolt och jag känner att jag fattar. Det är väl det som räknas? ;)

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag inte är allt för trött imorgon bitti. Har spanska på morgonen som jag blir extra trött av, så vi får se hur det går. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0