..

Har inte fått mitt godis än.. Men jag får förhoppningsvis det imorgon för då ska vi ut en heldag med Petsamo. Det är en båt som vi använder när vi ska ta prover på vattnet och lite sånt :) Det ska bli kul och vi får hoppas på att det inte är allt för vågigt imorgon, att det regnar gör inte mig så mycket. Vi får också hoppas på att jag inte blir sjösjuk! Skulle bli lite pinsamt tycker jag nog...

Dagen har varit lite sådär. Har inte kännt mig bekväm i klädseln eller mitt utseende överhuvudtaget, därav inte allt för pratglad och trött. Imorgon går båten 8 så jag ska nog se till att lägga mig tid. Fast jag vill ju se Die hard som går på kanal 9 klockan 9... Aja, får se då ;)

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0