inte en vanlig dag

Nej, denhär tiden på året är det ganska många ovanliga dagar i mitt liv. Det är ganska många i min umgängeskrets som fyller år också bland familjen då :) Idag är det Rosanna Holmströms fördelsdag. Vi träffades i 4:an första gången då hon flyttade till Åkersberga och började i min klass. I början, typ 1-2 veckan så var vi inte så mycket med varandra, men sen så vet jag inte vad som hände för vi blev bra kompisar iaf :) Sedan har det hållt sedan dess och det är jag otroligt gald för, för hon är en underbar, rolig och förstående vän. Jag älskar henne och saknar henne grymt nu när vi inte går i samma klass, men även om vi inte är tillsammans alltid så vet jag att hon finns kvar, bara ett samtal bort :)
Har tänkt ganska mycket på hur vi hade det i tjejgänget senaste tiden, att det var verkligen härligt. Man kände sig trygg, att det finns någon där varje dag som verkligen vill vara med en. Att man kan säga eller göra vad somhelst utan att någon missdömde utan det bara var. När man är så nära så blir det ofta att man inte lär känna nya personer eller att man stannar upp och inte utvecklas. Så jag tror jag att det här var bra. Hände vid den tiden då allt var som härligast och det är väl bättre än att sluta i krig?


Jag älskar er, no mather what! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0