inte på humör

Idag har det varit en jojbbig dag. Eller efter skolan iaf. Var jätteglad för jag och mamma skulle köpa jeans från Gul&Blå idag ju, men då har de stängt båda affärerna som är där man brukar shoppa. Då blev jag lite less. Sen skulle pappa hämta oss så vi skulle gå till tekniska från hötorget och det gjorde mig irriterad. Då fick jag veta att pappa skulle hämta oss i Danderyd, därifrån jag precis åkt ifrån och det gjorde mig arg! Fick inga jeans och var tvungen att åka fram och tillbaka från Danderyd, till stan, till Danderyd igen innom mint en timme.

Trevligt? Nej! Så nu ska jag bara städa mitt rum och sen ta lite flingor och sätta på en film. Pussssssssssss.


För några dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0