mina senaste mobiler

Hejsan!
Har inte gjort så mycket idag. Kom hem frånMjölkö för någon timma sen. Mickan åkte och hämtade sin nya iPhone 4.. Inte najs. Själv sitter jag utan mobil för varje mobil jag rör vid tycks gå sönder. Först så tappade jag den i marken, var iof för 3 år sen. Fick pappas mobil som var 3, tog en Nokia 3310. Ändrade pappas till comviq. Den blev vattenskadad på Vårholma och sedan fick jag pappas gamla igen som sedan helt plötsligt inte gick att smsa ifrån. Då tog jag Mickans gamla som jag faktiskt trivdes med som nu inte går att sätta på. Har laddat den och tagit ut batteriet och ja allt som kan tänkas. Känns som att det är läge att köpa mig en ny mobil.. Är ganska sugen på INQ, som iof är en 3 mobil men det går kanske att låsa upp? Någon som rekommenderar den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0