släktkalas!

Som jag sa tidigare så hade vi lite släktkalas här hemma. Bjöd på god kycklinggryta och massor med efterätt. Det är det jag gillar, men samtidigt inte gillar med fördelsedagar och dop och ja allt vad det är. Det finns så mycket gott man får äta så man tar massor, även om man börjar bli mätt så går man och tar mer. Eller ja, jag ialla fall.
Fick jättefina saker! Fick 8 böcker tror jag, ett fint Thomas Sabo armband med berlocker i andra presenter och lite pengar och sånt. Blev helt hysterisk när jag fick massa böcker och armbandet. Visste inte att jag gillade böcker så mycket. Så nu vet ni, JAG ÄLSKAR BÖCKER. Ni kan inte fatta hur glad är blev/är av mina nya böcker. Vill bara läsa alla samtidigt :D


BusEmma med mina nya stövlar :)

Armband med berlocker!!!

BÖCKERRRRRRR!

Juste, fick en fin väska också. Behövdes verkligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0