awsome dag!

Har haft en väldigt bra dag idag och varit på bra humör :) Hade en väldigt kort skoldag, stressade hem för att hinna ner till frisören. Slingade håret och det blev däligt bra, inte så stor skillnad men det blev ljusare. Ville haft liten skillnad med lite extra lugg eller något men det gick typ inte så jag nöjde mig med som det blev, det vill säga typ ingen skillnad alls :)
Efter frisören drog jag direkt till träningen, tränade spinning med Spetz! Var så sjukt jobbigt att jag höll på att dö, men såå värt det. Kom hem, tog en lång skön dusch, åt en kolhydratsnål mat och sedan drog jag och pappa ut och övningskörde! Första gången och jag var så himla rädd hahah! Fast jag tycker ändå att det gick hyffsat bra :) Ja kul var det också!

Nu ska jag plugga och imorgon lägger jag in bilder på håret ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0