bad, bad girl

Förlåt för att jag inte skrev något igår men hade hela dagen inplanerad så hade ingen tid :/ Var hos Amanda till typ fem. Vi hade jättemysigt ute i solen och åt god mat hennes mamma hade lagat. När jag kom hem drog jag ner och handlade till middagen jag skulle göra. Kopierade ett LCHF recept Amanda. Det var faktiskt väldigt gott! Var mycket grädde i så väldigt mättande :) Hade köpt mörk choklad, jordgubbar och hallon också så det blev en väldigt god efterrätt ;) Sedan satt jag och Mickan hela kvällen och gjorde färdigt mormors 70-års persent :D Vart jättebra! Ett album med massa bilder på oss när vi var små och äldre tills nu.
Idag har jag gjort så himla mycket; sprungit, städat köket och mitt rum, tagit ur diskmaskinen, plockat ner tvätten, pluggat och solat som en galning! Är nöjd med dagens prestationer och snart drar jag ner till kanalen och träffar my friends ;) PUSSHEJJJJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0