Ingen vet ifall det verkligen hänt

Idag försov jag mig lite. Nu är jag trött. Det gick bra att rida idag och jag känner att jag fått lite mer pli på hästen än vad jag hade innan :) Igår var det jättemysigt hos Julia. Vi satt på hennes segelbåt och mös, åt väldigt god mat och spelade zombiespel med Sara och hennes pojk! :) Hade dock inte med min kamera vilket jag ångrar bittert för jag hade massa fina motiv som jag gärna hade fotat.. :( Imorgon sk jag kanske ut och segla med Julisa och Amanda och då vet jag inte riktigt om jag borde ha med kameran även om jag vill, beror på vad det är för väder men jag hoppas att jag kan ha med den! :) Hoppas ni haft en bra dag, peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0