a lot on my mind

Har haft en ganska bra måndag. Sov ut och hade matteprov som inte var så jättesvårt. Blev precis klar med marinbiologi delen som jag skulle översätta, vår bok är på engelska. Känner mig allt annat än pepp inför evertebrat (ryggradslösa) provet vi ska ha nästa onsdag. Kan ingenting känns det som.. Inte bra eftersom jag vill ha så bra som möjligt på naturkunskap/biologi/ekologiprov, dvs MVG. Ser ganska ljust ut hittills ;)
Var god mat och hade det kul med mina vänner. Fick också redan på vår seglingsrutt i tvåan och trean. Blev besviken, men det är bättre än inget. I tvåan seglar vi från Liverpool över Scottland förbi Danmark och till Stocksund. Känns som att alla andra kommer få en mer soligare segling av oss. i trean kommer vi mest troligt segla från Kanarieöarna til någonstans i Nord Afrika men är inte helt säker. Hoppas att det är prelimenärt men man vet ju aldrig. Jävla skit politiker som tar pengar från vår skola..
Åkte hem med Terese. Vi hade trevligt och delade många tankar och känslor vilket också gjorde mig arg. Vissa personer förstår man sig fullkomligt inte på! Herregud..

Borde läsa på glosorna vi ska ha imorgon men jag orkar verkligen inte! Ska nog se lite på Vampire diaries. CYA <3


Jag, Amanda & Anna i stöten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0