festsugen till tusen!

Vi har ledigt imorgon. YEI! Gissa om jag vill festa ikväll då! Vill det jättemycket men alla baa neeeeej. Typ. Jättetråkigt :( Ska nog bara sitta inne dåra och se på Aladdin och Sex and the city. Kommer ha mysigt och det får jag väl nöja mig med :)
Dagen har varit ganska bra med tanke på att vi har haft så himlans tråkiga lektioner! Vi har haft datorkunskap, spanska, matte och idrott. Fast idrotten var ganska kul, vi spelade innebandy och gymmade :) Plua att det var så sjukt god mat idag i skolan att jag där lite granna. Det blev bakad potatis med kycklingröra med typ curry. Det var så häääääääääääääääääääääääääääääääääääär gott och det förklarar det inte ens! :D Efter lunchen så satt jag, Terese, Amanda och Josefin ute i solen. Vi pratade, sa hej till folk som gick förbi och värmde oss i solen. Kunde inte ha blivit bättre! Nu ska jag äta hihihi. PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0