jag är kär i bilden av dig, inte i dig

Sitter och tittar på nyheterna och känner mig vuxen. Borde träna på spanskaglosorna och göra klart engelskan men jag ska över till Ella. Vi ska träffas och det ska bli jättemysigt!

Har haft en ganska lång dag idag, fast jag har haft kul så det gör inte så mycket :) Har haft engelska, matte och svenska. Vi slutade vid tjugo över 4 då mamma och morfar kom och hämtade mig och Terese vid kvart i 5 och jag kom hem klockan 6 (!!!!!) Vi åkte typ runt över allt.

Annars mår jag bra, lite ledsen att min sladd är borta till min kamera eftersom att den inte var hos Sofia och jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu.. Vill verkligen få in mina vackra bilder från alla möjliga tillställningar från nyår, stöten och tjejkväll.

Nu ska jag läsa igenom spanskan innan jag går över till Ella! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0