long time no se

Har inte varit riktigt hemma på typ två veckor, minst! Så det är skönt att vara hemma idag. Hade ett bra nyår som jag firade med mina älskade vänner, nya som gamla. Hände inte så mycket bra efter ett dock men det är histora. Efter nyår åkte 14 tjejer från klassen till stöten. Blev riktigt lyckat och jag hade jättekul! Prövade på snowboard och jag har aldrig haft så ont i kroppen som jag har haft nu i typ tre dagar! Sista dagen ramlade jag på rumpan, verkligen ramlade ocg tappade andan och massa. När jag låg där i backen så kändes det som att jag höll på att föda för jag andades mig igenom smärtan haha.
Mellan den andra och tredje dagen så blev jag också sjuk. Hade mest troligt feber under natten och när jag vaknade så vad jag förkyld. Är det fortfarande. Påvägen hem hoppade jag av i Borlänge för att jag dagen efter skulle på min gammel mormors begravning. Var väldigt sorgligt och när vi gick fram så började mormor gråta och hulka så då brast jag ut i gråt. Jag älskar verkligen min mormor. Det är så jobbigt att se ens nära gråta, speciellt vuxna och gamla...

Igår kom jag äntligen hem. Har suttit och pluggat lite, läst ut min engelska bok och påbörjat en bookreport. Har gått bra hittills men har fastnat lite... Ikväll ska jag ha middag med tjejerna här hemma :) Kan inte lägga in några bilder för jag har mest troligt glömt min sladd hos Sofia höhöh. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0