nya saker är bäst!

Go' dag everybody! Hade det riktigt mysigt igår, vi åt kycklingklubbor med dipp, chips och grönsaker. Riktigt gott! Blev väldigt trött senare på kvällen när det kom lite fler folk, men vi lyssnade på musik och hade det kul :)
Idag har jag köpt lite nytt skolmaterial. Två mappar, ett block och tre små skrivblock. Älskar verkligen att köpa nya saker som äär helt nya som man kan pyssla med. Åh.
Känns sjukt att skolan börjar imorgon.. Vi har en inlämning redan på fredag, sedan en på torsdagen plus två prov efter varandra.. Känns som en väldigt tuff början må jag säga. Har också kollat på vårat schema och det är inget man vill leka med. Nej nu ska jag vara positiv, som om det går?!, och låta tiden gå så att det iaf går framåt.

Kändes som ett väldigt meningslöst inlägg men nu ska jag plugga eller se på Easy A. Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0