sol = lycka

Åh vilken underbar dag detta har varit dårå! Okejdå, jag vaknade klockan 7 av Jacob men det gjorde inget för jag låg kvar i min säng tills halv 9 :) Igår så hade vi det väldit mysigt och la oss vid 11. Såg på sknheten och odjuret och sedan transformers. På morgonen gjorde vi inte så mycket. Jacob spelade wii och jag och Emma spelade lite spel eller ritade. När deras föräldrar kom så fick jag 300 kr av dom!! Kanske inte så jättemycket med tanke på att det var ett helt dygn, men jag känner inte för att kräva en viss summa pengar utan blir glad för vad jag får. Men jag brukar typ bara få en hundralapp, så fick jag 3!

När alla hade åkt så städade jag mitt rum. Var så himla äckligt med dam, smuts och pärlsocker från chokladbollarna Rosanna gjorde i fredags. Så det var jätteskönt att få det gjort. Efteråt så gick jag ut och sög i mig solen. Har hört av att vara ute i solen gör en på bättre humr för att endorfimer löses ut pga av något ämne från solen. Så när jag gick och hade solen i nacken stannade jag, vände jag mig om och stod så ett tag bara för att få känna den ljuva solen i mitt ansikte! Hoppas att alla gjorde detsamma för det kanske tar ett tag tills solen tittar fram igen :) Nu ska jag hoppa in i bastun och raka benen, hejsvejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0