språkresa?

Hejhopp. Jag sitter framför både tv och dtor och samtidigt pluggar genetik :) Vi har prov på onsdag och känner mig ganska förberedd, men samtidigt inte. Så jag måste verkligen läsa på!

Jag har verkligen tänkt på detta jättelänge, jag vill åka på språkresa. Både mamma och pappa tycker att jag ska det så de är ju med på det och jag vet inte varför jag skulle göra det. I sånt fall åker jag 17 juli till typ 8 augusti. Jag funderar på mellan Hastings eller Isle of Wight. Både ligger i England och de verkar jättemysigt! Och det jobbiga är att jag inte vet riktigt om jag vill och måste man typ inte boka snart i sånt fall? Jag vill liksom vänta lite till och se vad som händer. Eller ja, jag vet inte vad jag väntar på egentligen... Men jag tror nog att jag vill åka ändå :D

Nu ska jag plugga vidare ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0