tristess på HÖG nivå

Just nu är jag en dålig elev. Jag sitter vid min dator istället för att läsa Parfymen. Är en väldigt jobbig bok tycker men den funkar i krig. Igår sov jag hos Amanda och då såg vi på filmen, även om vi inte läst ut boken. Slutet var ju helt absurt men den var bra :)

Just nu känner jag mig väldigt tråkig för att inte lagt in en bild på någonting i typ 100 inlägg efter varandra, men alla mina bilder är på min kaerma och sladden är mest troligt hos Sofia där jag hade den sist. Sofia bor i Borlänge och jag ska inte dit förns i februari.. MEN min mormor ska dit på nästa fredag så då bilr det bilder i överflööööd! :D Haha. Sen känner jag mig också hunrig, trött dålig och orklös. Trevligt då att jag ska sitta med massor av plugg hela kvällen ut. Tyck synd om mig :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0