borlänge in my heart

Kom hem ifrån Borlänge igår. Har kommit fram till att jag verkligen gillar Borlänge. Är sån himla mysig stad att man typ dör! När jag var där så snackade vi fett mycket om Peace and Love. Jag ska gå med mina gymnasievänner och kommer mest troligt att träffa Sofia och dom där under festivalen. Blir så himlans pepp bara jag tänker på det :D En annan obession jag har fått är förlossningsprogram. Såg premiären av En unge i minuten på tv 4 och det är nog min nya favoritserie. Längtar tills jag ska ha barn! Pusshej.


Snygga Bruttor!

Vi rensade bland hennes gamla Barbies och alla såg förhimla roliga ut :D

Blev llite party på kvällskvisten hos Albin som jag inte träffat på 2 år! Var riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0