We will fade into darkness

Var riktigt kul igår, att få träffa alla och få dansa som små grodor! Dock råkade jag tappa Rosannas nya kamera när jag skulle ta ett kort så den gick sönder... Men jag är helt villig att betala och tar skulden på mig även om det kunde ha hänt vem som helst! Var i alla fall riktigt kul. Rosanna sov över hos mig och när vi kommit hem satt vi i typ en och en halv timme och bara pratade en massa! Riktigt härligt. Nu ska jag städa mitt rum och sedan kanske ut och springa. Imorgon börjar jag praktisera. Ska praktisera på en 4H-gård med Josefin och Amanda och det ska bli riktigt kul! Det enda är att det ligger i Älvsjö så det tar ett tag för mig att åka dit så jag vet inte när jag kommer vara hemma eller sova borta. Så ikväll ska vi tre sova hos Josefin för att komma dit samtidigt första dagen sådär :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0