090313

Hejjj bloggen ! :)
Idag är det fredag den 13, igen.. Det var det i februari också.. Knasigt eftersom att det bara ska vara en fredag den 13. Hmm... Aja skitsamma. Idag så är det tjejmiddag hos Fanny och jag vet inte vad jag ska ha på mig... Men jag vet frisyren ;) Och My ska komma hit och då ska vi göra iordning oss tillsammans :D



Dagens klädval
t-shirt från ginatricot 129 kr
sjal från h&m 79.5 kr
"jeans" från ginatricot 299 kr


Just nu sitter jag här i morgonrock och en turban på huvudet. Har nästan nyss kommit ut ifrån duschen :) Idag så började dagen med idrott och då hade Josses gurpp och Moas grupp uppvärmningen. Sen dansade vi bugg. Jag och Rosanna dansade hela tiden för jag skulle lära henne och det var kul :D Sen hade vi teknink där vi inte gjorde någonting. Vi har typ inte kommit någonstans på våran uppgift. Sen skulle vi ha spanska men vi orkade inte gå på den, eller en del av oss så vi gick till matsalen och åt lunch. Sen när de andra skulle äta lunch så satt vi i en bubbla och Linnéa noppde mina och Emmas ögonbryn :) hehe.. Sen skulle vi ha haft no men den tiden gick för att se klart den där filmen om miljön. Sen hade vi matteprov och det gick faktiskt bra ! :) Jag fick 19/20 på a-delen och bara av det så har jaq G ;D Men jag hoppas ju att jag får mer än G :)

Ja, nu ska jag börja klä på mig och smöjra in mig och allt sånt. Hoppas att jag hittar något fint att ha på mig bara :P Emma ska ha en jätte fin klänning som hon har typ använt en eller två gånger :)

Ha en mysig kväll, Lovisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0