sommarlov med de bästa

God kväll. Denna kväll har jag först varit på en god middag hos ett par kompisar till familjen. Till efterätt åt vi jordgubbar och mjölk, har saknat det så sjukt mycket! Ialla fall så åkte jag vidare ner till kanalen där jag mötte massa vänner. Helt underbart :D Har verkligen saknat dom. Rosanna och Fanny kom också hem den här kvällen fast de kom inte till kanalen för de var så pass trötta, om jag har förstått rätt. Det är ju ändå ganska förståerligt :) Men jag ska ändå träffa alla imorgon igen. Först så ska jag och Rosanna till stan och sen blire bio lite senare i Täby! Gud va jag älskar att ha sommarlov med mina kompisar :D hah.

Nu ska jag sova, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0