6 oktober

Hej alla glada och ledsna! :)
Den här dagen har gått fort. Först var vi ju på universitetet, vet inte vilket men universitetet iaf ;) En tjej pratade om övergödning och hon var ganska bra, jag visste det mesta men det var okej helt enkelt. Sedan åkte vi tillbaka till skolan, åt lunch och hade navigation. Den lektionen är över en timme men när vi satt där och sedan slutade så kändes det inte som att det gått över en timme! Det samma med biologin. Då pratade bara Marie, plus att vi slutade tidigare så det kan ha varit därför...
När vi slutade tidigare så gjorde jag och min grupp klart rapporten som skulle varit inne idag, men Marie hade gått hem så vi kunde inte lämna in den till henne. Ganska jobbigt eftersom att hon hon hade varit kvar så hade vi lämnat in den i tid! Känns inte så bra att lämna in första inlämningen försent. Även om det bara är en dag ;)

Bara för att rapporten är klar så är det tyvärr inte så att jag inte har något plugg kvar, för det har jag. Ska plugga matte som satan ikväll! Ligger väldigt mycket efter så´det ska bli klart. Sen tänkte jag också läsa igenom om miljögifter som vi har läxförhör i nästan vecka. Det blir ingen lugn stund för mig längre!

Ha en trevlig kväll nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0