ny vecka

Jag är nog det mest opeppade och omotiverade männsika idag. Har blivit väldigt opepp på skolan på sista tiden, plus att jag är så himlans omotiverad på att plugga att det inte finns! Måste ta tag i mig själv. Jag säger så nu, men gör jag något åt det? Nej. Men nu måste jag det för jag har prov på optik på onsdag. Kommer ju gå käpprätt åt *elvete. Ska hem till Julia imorgon och plugga så jag får se till att plugga igenom allt då. Ska också läsa igenom allt ikväll så vi får helt enkelt hålla tummarna.
Att min träning och matätande går dåligt gör mig också mindre pepp på allt! Har massa roligt framför mig men vill inte pågrund av att jag tycker jag är för tjock. Måste gaska upp mig. Alla dessa måsten. Borde spärras in i ett gym där jag får vatten och bröd.

Idag slutade vi tidigare efter skolan och då åkte jag in med Emma och Anna till stan. De klippte sig och jag skulle göra några ärenden i stan men jag såg till min förfäran att jag inte hade mitt kontokort med mig! När jag kom hem hittade jag det i min nytvättade skidjacka. Hoppas att det funkar. Borde ju fungera bättre än någonsin med tanke på att det är ganska rent höhö.
Efter att de hade klippt sig och jag gått runt i olika affärer satte vi oss på ett café och mös. Satt där i typ 2 timmar och snackade om lite alltmöjligt. Riktigt mysigt!

Om en halvtimme blir en unge i minuten med plugg i pauserna ;) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0