kryssning över dagen

Hejsan bloggen. Idag har jag varit på "dag-kryssning"
på viking line. Det var för att morfar har fylt 67 år.
Jag o mikaela köpte en stor påse godis o vi lekte med
jacob och emma. Det var faktitst ganska kul :P Och
middagen var också ganska god. Vi lekte i bollhavet o
kollade på Tom & Jerry. Och emma är för lite så hon
försvann i bollhavet. Så jag kastade ner henne i havet
o sen drog jag upp henne igen o kastade ner henne
igen, o höll på så. Det var skit jobbig! Och sen ville
hon att jag skulle flyga runt henne o massor :P
Hon var så söt så :D

Igår sov jag o rosanna hos emma också. Vi hade
kul o snackade lite o kollade på Casanova. Har
aldrig sett den förut o den var bra :) O vi va lite med
lilly också. Det var jätte kul för jag hade inte träffat
henne till och med innan jag åkte till malaysia ! :o
Men hon var jätte söt o höll på o pratade en massor.
Och hon har massa pokemon gubbar o hon kan typ
alla namnen på dom :o Men jag tror hon kom på de
flesta namnen :P (det gick inte att lägga in bilder från
när vi sov över hos emma.)

Bilder från kryssningen




puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0