liista

Namn: lovisa
Födelsedatum:  31 augusti
Födelseplats:  bb?
Bor: åkersberga
Ögonfärg: blåa
Hårfärg:  typ mellan blond
Längd: 174
Skostorlek:  39
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: jungfru
Kär:  not right now 


Skor som du bar idag? : inga alls
Dina svagheter? hmm.. vet inte riktigt
Rädsla? att förlor min närmaste

Första tanke när du vaknar? - inte änn !
När du somnar? - olika :]

Pepsi eller Coca Cola: cola ofc !
McDonalds eller Burger King:  donken !
Adidas eller Nike: adidaaas
Lipton ice tea eller Nestea:  lipton ice tea , tror jag ;P
Choklad eller vaniljglass: vanillia

Svär du:  inte ofta
Sjunger du:   aah
Gillar du skolan: nää
Tror du på dig själv:  hmm.. vet inte riktigt
Kommer du överens med dina föräldrar:  aah

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol:  jaop ^^
Shoppat: ofc
Ätit en hel ask müsli: nej, men jag gillar müsli
Ätit sushi:  usch för sushi !
Stått på scen:  nej
Skejtat: nepp
Bakat: jaa
Stulit något: nee

Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull:  njee kanske lite :P
Blivit kallad hora:  bara påskojj av rosanna :P
Blivit nerslagen: bara på skojj av rosanna och emma ;)

i framtiden.
Namn på barn:  gillar nåra namn
Hur vill du dö:  lycklig? eller jag vet inte..
Vad vill du bli när du blir gammal:  snäll :P

Antal människor du skulle ge ditt liv för:  mina kompisar och familjen
Antal CD-skivor du äger:  vet inte.. typ kanske 50 men alla är från när jag var liten :P
Antal piercnings:  hål i öronen
Antal tatueringar: inga men kanske nån gång :) 
Hur många gånger du varit med i tidningen: en vad jag kommer ihåg :P
Antal saker du ångrar:  mkt

/ Lovisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0