vattenkrig i stan tomorrow


   
 

Hej bloggen :)
Igår kom jag hem från sofia :( har haft as kul med henne o Prillgot
(hennes brorsa). Vi var i deras sommarstuga o så shoppade v i lite
o så badade vi massa o så var vi ju i Vassbo. Där bor Ville o hans
mamma :P Men jag hade det jätte kul o vi tog massa bilder , så
mitt minne blev fullt :P Jag köpte en tubtopp, ett linne o ett par
rosa trosor :)

Inatt så sov rosanna o emma här :) Vi hade kul o dom skulle som
vanligt kolla i min garderob o pröva massa kläder xp Vi kollade också
på massa bilder , som Goal. Den var skit bra ! Idag har vi inte gjort så
mycket mer än att ha kollat på film :P

Iaf , imorgon ska jag o rosanna in till stan o ha vattenkrig :D Emma fick
inte för sina föräldrar som vanligt -.- Men det kommer vara skit kul ! Man
ska köpa vattenballonger där o så ska man ha typ blåa kläder. Linnea o
Fiippa ska också dit så vi kanske träffar dom också. Och jag frågade om
ella också ville hänge med men hon skulle ringa upp o säga sen. För det
skulle bli roligare om vi var fler :P

pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0