girls night

TJUUE !
Igår så hade vi det jätte roligt :) Det var jag, Rosanna , Linnea , Moa , Ella och Jennifer :) Först så gick vi och köpte det där och sen gick vi hem. Hemma hos mig så satt vi vid datorn och gjorde inget säkskilt. Vid typ 5 eller nått så åkte alla hem för att äta. Efter maten så skulkle vi till berganatta men vi orkade inte gå dit. Medans de andra kollade på Idol så gjorde jag och Jennifer iordning fondouen (stavning?!) :P Sen kom alla ut och åt fodoue och snackade en massa, as mysigt ! :D Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde efter det... Men någon gång gick vi ut för vi skulle träffa Alex och Kim. Men de kom aldrig så vi gick hem igen :P Då kollade vi på film och det blev The notebook. hahah Jennifer tyckte att den var jätte sorligt så hon grät jätte mycket ! Och Linnea grät lite. De är så söta ! Men den filmen är faktist sorligt !
Sen så blev alla trötta och jag, Jennifer och Moa la oss och läste lite och sen så la vi oss och pratade. haha vi pratade om Moas perversa dagis xD hahah ! Det tyckte jag var roligt jah x)

Idag så vaknade vi vid 20 över 12. Jag och Jennifer vaknade först tror jag. Sen vaknade alla andra av att Jennifers mobil ringde. Sen ringde Rosannas, sen Linneas och sen våran hem telefon. haha :D
Vi åt frukost och sen tittade vi på A walk to remember som också är sorglig så då fick man ju lite tårar i ögonen :) Sen gick typ alla :P Och då städade jag undan allt. Men jag har madrassen kvar :P och den får Mikaela hjälpa mig med (a)

Men jag är nöjd med kvällen, den var mysig och rolig och sen kom lite tårar också men det gör inget ;)
Och idag så ska jag nog bara ta det lungt och kolla på filmer och plugga lite matte och no :P
pussheeej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0