1 december

Hejhej ! Nyss hade vi spanska och där höll jag på att somna x) haha är typ sjukt trött !! Blöööö ! Efter skolan så ska jag, Rosanna , Linnéa och Emma till mig :D Och där så ska vi färga Emmas hår ! :D Först ska vi köpa färgen såklart :) 
haha jag har fett ont i min fot ! Går runt som en åsna ! haha fett cp !
Snart ska vi ha... engelska i 20 minuter, som är helt onödigt !! Har inte så mycket mer att säga :P Eller jo typ att imorgon så ska vi ha "allaktivitetsdag" :) Jag och Emma ska först ha trampolin, som inte är så bra för att jag har ju gjort illa min fot.. Men på eftermiddagen så ska vi ha hemkunskap och laga mat :D Alla andra fick tvärt om.. Men det gör inget ! Och om typ 3 veckor så ska jag till Sofia :D:D:D:D Hoppas verkligen att jag kan det !! Saknar alla sjukt myycet !! aa det ar nog allt :) Och nu kom Jennifer sjungade :P haha så söt hon är <3 Och idag har jag ätit två glassar :) haha tjockis man är ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0