rmk på måndag :D

hejhej !
På måndag ska vi se RMK igen :D Fast nu är det i stan. Det ska
bli jätte kul och jag längtar såå ! Jag ska fråga om en kram då :)
Hahha rosanna ska fråga om en puss kanske. Hoppas att dom
känner igen oss !  Jag tror det för det första så var det inte så länge
sen vi sågs och för det andra kommer rosanna ha på sig sitt nya, eller
nya och nya, nyritade linne på sig som dom har ritat på och det tror jag
att dom inte glömmer :P Jag önskar att jag fick uppleva den här dagen
igen för den var den lyckligaste dagen i mitt liv !! Och i går kväll så kunde
jag inte sova för jag var så nervös och längtansfull ! Aja, just nu är jag
ensam hemma och det är lite tråk. Men jag ska nog kolla om det går ngn
bra film på tv och om det inte gör det så ska jag se What happens in vegas.
Jag har laddat ner den :P Om den inte är klar laddad så spelar jag nog spel
som jag ahr laddat ner på datan ^^ Fast först ska jag ladda in lite bilder på
playahead :D

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0