min påsk

hejj sötisar ! Min påas har varit lugn och skön. Först sov rosanna
och emma här. Vi fick köpa pizza och samtidigt som vi åt kollade
vi på Pirates of the Caribbean 3. Den är så OTROLIGT bra och
johnny depp är sjukt snygg ;) Sen hade mamma köpt henna färg
så vi målade lite henna på oss. Det blev väl snyggt :P
Sen på lördagen så åkte jag till täby. Jag köpte :
       
 
Linne 49 kr från hm
trosor 49 kr från hm
nagellacksborttagningsmedel 50 kr från kicks
nagellack 25 kr från kicks
örhängen 59 kr från ginatricot
 

Efter ett tag så ringde rosanna och sa att hon kunde komma och att jag
skulle vänta på henne så jag väntade på henne i typ 2 ½ timme !
Jag hade tråkigt då och bara gick runt i massa affärer :P Sen kom
hon ju och då blev det roligare.
När jag kom hem så skulle vi äta åskmiddag och det var gott. Som efterätt
så blev det chokladfondy (vet inte hur det stavas) och det var sjuuukt gott.
Sen smakade jag på snappsen och det var inte så gott. Varje gång
vi skålade så dog typ mamma för hon tyckte att det var för starkt xP
Och idag så har jag bakat bullar :)

Hoppas att ni också hade en skön påsk :)
BYE !

Kommentarer
Postat av: rosanna

hahaha typiskt din mamma xd , hon är allt skön hon.

2008-03-23 @ 18:17:54
URL: http://rosaannaw.blogg.se
Postat av: lovisa

rosanna : hahaa jag vet xd

2008-03-28 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0