rubrik

TJUU ! Idag var det onsdag och vi hade sovmorgon och hemkunskap,
fast vi gjorde fisk och det var inte så gott x) Iaf så gick dagen som
vanligt, tråkigt och så :P På idrotten så typ gjorde vi uppvärming och
jag kände mig skit töntig xD Och spanska lektionen var faktist lugn.
Efter skolan så följde jag med Emma hem. Rosanna skulle också
följa med men hon har typ bilvit sjuk så hon orkade inte.. :/ Hemma hos
henne så gjorde vi lite mellis och kollade på jALLA ! JALLA !. Har inte sett
den förut och den var bra :D Vid typ 20 över 5 så skulle jag tillbaka till
skolan för jag hade kvartsamtal. Då ringde söta Sabina mig :) Jag var
juduktig som vanligt (a) höhö x) Men jag sen åkte jag hem och jag har
inte gjort så mycket speciellt sedan dess :P

Och på söndag så blir det julbak :D Hoppas jag iaf :P För jag vill verkligen
ha lussebullar (speciellt) :D Och jag har inte bakat på typ flera år känns
det som ! :O Ni kanske tror att det här med shoppingen med mamma
inte blir av, eftersom att jag har typ tjatat om det hela veckan, men hon
sa att vi skulle göra det när mitt barnbedrag kom :) Och jag hoppas att det
kommer snart för jag vill shoooppa ;)


kärlek till min kompisar <3

Caio <3


Kommentarer
Postat av: ågren

lite kärlek till dig också ;) <3

2008-11-20 @ 19:13:33
URL: http://linneaagren.blogg.se/
Postat av: looovisa

sötnos då ! <3

2008-11-27 @ 14:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0