snö, snö och åter snö

God morgon alla !
Förlåt för att jag inte har skrivit på nårgra dagar men jag har haft fullt upp !
På måndagen så var det skola ju. Efter skolan så följde alla med till Josse :)
Utom Rosanna  , Emma & Moa. Där så red vi och åkte skidor bakom hästarna.
Jag red bara jag jag fick galoppera :D WOHO ! Iaf när de andra åkte skidor så
 såg det skit kul ut när de ramlade och sånt x) Jag skulle ju egentligen träna
den dagen, men jag sket i det utam var med Jennifer och Ågren som åt hos
mig :) Jennifer sov över och vi kollade på "Step up 2"

På tisdagen (Igår) så var det ju skola igen och efter skolan så drog alla hem till
mig. Där åt vi massa mellis och drack te och trollade lite :) Halv fem så drog vi
till hackstabacken med pulkor och kläder på oss. Där väntade Rasmus och Emli.
Vi åkte och det var sjuuuuuukt kul ! haha när jag åkte med Jennifer så blev man
helt blöt så när vi kom ner så var Jenni helt snöig i ansiktet x) Och när jag åkte
med Mo aoch Ågren så ramlade jag av och åkte framför plukan xD Det var skit
kul :D När det blev kallt så drog vi hem till mig. Där kollade vi på "Batman - the
dark knight". Jag tyckte att det var för mycket prat i filmen och jag fattade den inte
detaljerna riktigt.. Men annars så var den bra !

Men nu måste jag skynda mig, ska möta Rosanna :) Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0