halloween

 

TJA!
Idag äre halloween :) Och det är typ en decimeter snö ute :D Det har typ
snöat massor inatt. Jag är typ fett lycklig för att det är snö och Fia ba nejjj!
Vi kommer frysa ihjäl när vi ska ut ikväll ! Ni förstår det är fest hos nån
kille som heter  Grilla, och vi ska dit med typ David, Steffi och ngr till.
Mycket kul tkr jag. Fast först ska vi till Steffi och det är ngr kilometer dit,
enligt Sofia :P Idag har vi inte gjort så mycket. Bara tittat lite på tv innan
vi satte oss vid datan, som förövrigt är ovanligt seg :( Så vi har inte kunnat
logga in på bdb. Innan vi ska till henne så vet jag inte riktigt vad vi ska göra..
Vi ska typ äta pizza som lunch och typ städa elr nått x) Längtar tills ikväll :D
Och imorgon ska vi hem till mig :/ Jobbigt.. Det är bara så tråkigt hos mig !!
Hahah sitter och lyssnar på Alcasar xD

Jag skrev inte igår men vi gjorde inte så mycket.. Vi skulle åka och bada på
Aquanova men vi orkade inte så vi åkte hem till David och kollade på
Dumpad. Sfoai ville inte vara med Söder och Albin för hon tyckte att hon
såg hemsk ut så då sa hon att hon inte var hos David för hon visste att
de skulle komma hit då. Albin blev typ fett sur på Fia och kallade henne
för massa saker :S Knasigt tkr jag.. Iaf så rede det ut sig sen :) Vid typ
8 så gick vi hem. Eller jag skjutsade Sofia på en jätte trög cykel och
hon fick typ en skrattattack och bara satt och garvade xD Fett kul !! När
vi kom hem så flummade vi runt och kollade på skolfoton på Sofia när hon
var liten xD Hon såg så rolig ut, förlåt Sofia, och dessutom så säger hon
så roliga kommentarer till dom xD


Sofia genom åren x)

PUSSCAIO !


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken mysig äppelskrutt som ligger brevid korterna ;)

2008-10-31 @ 15:08:00
URL: http://bloggevelina.blogg.se/
Postat av: lovisssssssa

haha skyll inte på mig (a)

det var sofia som hade ätit äpple och inte

slängt skruttet xD

2008-11-01 @ 02:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0