onsdagsmys med Rosanna och ella

Goddagens!
Idag var det oinsdag. Men det vet säkert alla redan ;) Och i skolan så gjorde vi inte så mycket. Pratade mest om väran framtid och jobb och sånt. Då insåg jag att jag inte vet vad jag vill med mitt liv! Jag vill bara leva det fullt ut så att när jag är gammal inte tycker att jag har gjort min uppgift här i livet. Eller något...

Efter skolan så regnade det ganska mycket så när jag och Rosanna väl kom hem så var vi ganska blöta. Rättare sagt dyngblöta! Så vi satte på oss torra kläder, tog fram lite chokladbollar och gjorde varmchoklad med grädde! Gott var det, men i slutet så blev det för mycket. Mäktigt som Ella sa. Vi tänkte också kolla på film, men det blev mest bus :) Kul var det ialla fall! Och sen hittade vi ingen bra film heller. Sen gick Ella och efter det så satt vi bara vid datorn och snackade. Och för en halvtimme ungefär så gick Rosanna för hon skulle hem och äta och vi åt blodpudding nyss. Det är inte så många som gillar det. Det är bra med blodpudding! Bara jag och Linnea Å (som jag vet) gillar blodpudding i vårat "gäng".

Men nu kommer lite bilder från dagen.

Blöta som bara den!

MUMS!

Onsdagsmys med flicksen gillar vi! :)

Imorgon så ska vi med klassen till Solbrännan och bara sola och bada. Hoppas verkligen att det är fint väder då. Annars så blir jag ledsen :( För jag vill verkligen bada! Hoppas att det är varmt i vatten också. Tror det eftersom det är sensommar ;)

Pussar /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0