the last day

Japp, det här var sista riktigt skoldagen. Nästa vecka är det bara slapp :) Fett skönt!

Idag så hade vi bara en lektion och det var i so på morgonen. Sen gick/åkte vi till kyrkan där kören och alla andra nior tränade till lucia. Det lät bra tycker jag och jag undrar om det kommer vara mikrofoner? För jag kommer såt längst ut på kanten så jag kommer garanterat höras mest av alla. Och Jennifer för hon står på andra sidan.
Imorgon ska jag in till stan och köpa lucia nattlinne och julklappar. Är inte riktigt klar ;)



Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Och det snöade! :D Helt underbart! Blev så glad så att det inte rä sant. Fast det var lite jobbigt när jag cyklade och snö i ögonen.

Nu är jag jättehungrig så jag tänkte ta en macka eller något. Sen ska jag ta en dusch för jag ska iväg till täby med Ella. Först ska vi julshoppa lite och sen ska vi på dejt och se på bio :D Jag vet att det kanske inte är den smartaste saken att göra på första dejten, men vi känner ju redan varandra :D

Puss och ha en bra fredag! <3

 
en bild på våra fina muffins som jag berättade om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0