090217

God dag :)

Äntligen sittar man vid en dator och det är inte vilken som helst utan skolans datorer som verkligen suger !

Igår slingade jag ju håret och det gjorde så jäääkla ont ! Ni vet en sån där ful mössa hade jag som man tar upp håret genom små hål och mitt hår är verkligen inte gjort för det ! Det bah tovade sig hela tiden och jag blev så himla arg och typ började nästan gråta ! Men resultatet blev fint :)

Och i Lördags så hade vi det jätte kul hos Magda ! Vi lekte lekar och åt god mat och snacks. Fast jag hade ju varit hos Jacob och Emma innan och ätit massor av kakor och tårtor så jag höll på att spy ! Men jag tog lite mat ändå :) Och innan, det var så kul, så skulle jag och ågren till kyrkan och möta några andra där för de var på en gudstjänst. Men först så var vi vid fel kyrka x) Så vi åkte till rätt kyrka. Där vare några som sjöng. Men det var inte bara svenska utan också finska ! :O Så vi fick sjunga en psalm på finska xD HAHAHA ! Det var jätte svårt.
På söndagen stannade jag och Linnéa kvar extra länge och vi spelade monopol och den försvunna diamanten. Det var mysigt. Och på morgonen så tittade vi på Anastasia och den var så himla bra ! Och den gav mig så många minnen från när jag var liten och var hos Sofia för vi brukade alltid titta på den :D Och nu när jag är inne på ämnet "Sofia" så ska jag till henne på fredag (ÄNTLIGEN) och jag ska vara där tillsnästa söndag :D Gud va kuul !

Men nu ska vi ha lunch hare gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0