gg-maraton

Hello dudes !
Hur har erna dag varit? Bra, dåligt? Själv så har jag haft en väldigt skön dag :) Jag var ochs shoppade med söta Rosanna, när jag kom hem så var jag helt själv, jag har inte fått någon skäll, ingen är sur på mig och jag mår hyfsat bra.
Vad tycker ni att det låter som, bra eller dåligt? Nu kanske ni tycker att jag ör lite konstig nör jag stller massa knasiga frågor men jag är helt enkelt helt uttråkad !
Den här kvällen så har jag underhållts med att kolla på Gossip Gril (GG). Det är faktist ett bra program ! Och det ska jag följa. Fast jag måste se klart alla första säsongens avsnitt, eftersom på tv så går andra säsongen :P haha jag gör en liten Moa här, eftersom hon håller på hit och dit med Desperet housewifes och One Three Hill och massa annat xD Jag har sett 3 eller 4 avsnitt den här kvällen, och igår såg jag 3.
Egentligen så ska jag läsa ut Eclipse nu men jag har inte ork att stiga upp från soffan och hämta boken :( Jag har bara epilogen ni vet det allra sista kapitlet kvar, sen ska jag skriva en bokanalys på både svenska och engelska så att jag gör två flugor i en smäll, som man brukar säga xD
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska prata om på Dramat ! Och det börjar dra ihop sig nu :S Att prata om mina resor verkar väldigt tråkigt ! Vi har liksom inte gjort mycker mer än att ha badat och solat. Så det finns inte så mycket att prata om det. Jag och Moa pratade om det här i fredags på tekniken, men vi kom inte riktigt fram till något, eller vad jag uppfattande det som. Har ni några tips så ge mig verkligen några för det står helt still i mitt huvud ! :)

Men nu ska jag pallra mig upp ur soffan och hämta min boken och läsa klart :) pusshej <3


nu kanske ni har en aning om hur mysigt jag har det ;)


Kommentarer
Postat av: MOA

Då ska jag göra en liten Lovisa, för jag ska också börja följa GossipGirl ;D

2009-02-10 @ 10:41:55
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: lovisa

MOA: haha va gulligt :D

2009-02-10 @ 10:49:49
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0