film och bok tips

Hej igen. Nu Tänkte jag ge er lite tips på bra filmer och böcker :)

Jag gillar väldigt mycket dansfilmer, som ni kanske redan har förstått de som har läst min blogg och som känner mig :) Jag gillar också andra filmer men jag verkligen älskar dansfilmer ! (haha och Twilight.)
Så här är en list på bra filmer :)



Step up 1 och 2 , Stomp the yard, Save the last dance 2, Centre stage turn it up, Twilight (!!!!), A walk to remember, The nootebook, Mamma mia, Horton hears a who 

Det är klart att det finns många av andra filmer som är jätte bra och jag har säkert inte sett alla jätte bra filmer men jag kan inte säga alla jätte bra filmer som jag har sett för det skulle bli alldeles för många x)


Det flesta brukar ju tipsa om bra musik, men jag lyssnar inte på någon speciell musik :P Men för er som vill veta så lyssnar jag mycket på R'nB och ibland blir det ju annat också som fina lugna låtar :) Men i alla fall så istället för att säga bra musik så tänkte jag tipsa er om bra böcker :D





Twilight-böckerna, Afrodite och döden och Georiga Nicolsons dagbok.

Alla de här böckerna är jätte bra ! :) De första har Stephenie Meyer skrivit och de är sjuuukt bra ! De är mycket kärlek och spänning i dom. Afrodite och döden den första av två andra böcker i samma serie: Afrodite och sveket och Afrodite och hämnden. De alla är sjukt bra och spännande och det är lixom svårt att slita sig ifrån dom :P
Den tredje boken är en tjejbok :P Eller det är klart att killar också kan läsa den, men det handlar om en tjej och den är ganska tjejig :P Men den är också rolig ! Hon och hennes kompisar är så knäppa och det är tyå 8 böcker med henne och jag har läst typ 6 :P Men de är jätte bra ! :D

Om ni kan en bra film eller bok så skulle det vara jätte gulligt om ni kunde tipsa mig :D

Men nu ska jag lägga mig och läääsa ;) Cya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0