karate

Imorse så väckte Jennifer mig och påminde mig om karaten :P Först så tänkte jag inte gå men sen skulle alla andra också gå så då gick jag också, och jag ångar mig inte ! :)

Det var jag, Linnea , Linnéa , Emma och Jennifer som gick. Först så började man med uppvärmning och det var skiiiiit jobbigt ! Jag höll på att spyy ;O Sen gjorde vi grundslagen en massa gånger och sen avslutade vi med hopprep.
Och Linnéa den token hade feber på kvällen innan och hon hade det idag igen, men hon trodde att 39,5 inte var så mycket, så hon gick och hon blev helt jätte trött !! haha stackarn !
Men det var väldigt roligt och jag ska forstätta gå på söndagar :)

Nu sitter jag här i min jätte sköna morgonrcock och vet inte vad jag ska göra :P Kanske jag ska se på en film eller ta något att äta :) Och juste, jag måste plugga på matte och non.. Det ska jag nog göra :P
haha kanske skriver senare annars får ni ha en braaaa dag ! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0