9.06.09

Idag så var det väldigt lungt i skolan. Vi skulle egentligen till Solbrännan, men eftersom att det regnade så stannade vi kvar i skolan och kollade på film. Man fick välja bland två filner; Walk the line och Mamma Mia. Jag valde den första för att Mamma Mia har blivit lite uttjatat :P Walk the líne hade jag bara sett en gång innan och inte ens hela. Men den var jätte bra ! =D


Filmen är romantisk om typ otillåten kärlek och om man är känslig så kan man börja gråta, men det är bara mysigt =)



Det här är den låten jag tyckte om bäst i filmen. Det var också den enda jag kände igen för Hugo (min kusin) Har sjungt den på Mjölkö tillsammans med min pappa och hans bror. Det kommer bilder på han, Joaquin Phoenix, och han ser ju bra ut ! Inte jätte snygg, men okej ;)

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn direkt och började fixa med foton från London och la in dom och massa och där har jag suttit sen dess. Sen halv två ! Shit asså. Det kommer inte bli lika mycket imorgon ! haha. Imorgon så ska vi bara se på när niorna och lärarna har fotbollsmatch. Sen får vi också korv till lunch tror jag. Eller hoppas. haha, Sen vet jag inte vad jag ska göra...

PUSSIAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0