i min ensamhet

sitter jag här och har ätit för mycket. Asså jag är otrolig ! Jag har inte gjort någonting åt mig själv i säkert veckor och jag tror att jag ska bli smal bara så där så därför så gör jag ingenting åt det och jag måste det om jag vill leva livet någon dag ! Jag vet att det är fel att tänka så men jag kan inte tänkta mig ett annat liv om jag inte är smal. Eller inte mullig om magen. Det är så med andra saker med, att jag liksom tar allt för givet.  ÅH JAG BLIR SÅ ARG !

Idag så var jag själv i Täby och köpte lite nödvändiga saker som mascara och örhängen :) Har köpte det mesta som jag behöver. Under dagen i skolan så hade barnteatern redovsning eller nu vad man ska kalla det och vi gjorde det framför barn typ 8-åringar och 5-åringar. Det gick bra lite fel här och där men de märkte det säkert inte ;) Då hade vi muffins med grädde på och då hade vi typ gräddkrig, Magda startade det och sen sa hon "Varför kastade alla på mig?". Hahahha söt ! Imorgon ska det vara två till föreställningar, men vi ska inte spela igen utan 7:oran och 9:orna ska spela. Men vi ska ta hand om barnen som kommer och visa dom var dom ska sitta och sånt :P

Im alone now

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: SOFIE

RÖSTA PÅ SNYGGAST OUTFIT!!



http://sofffih.blogg.se/2009/june/snyggast-outfit.html#comment



Kramar!



//sofffih

2009-06-02 @ 20:45:03
URL: http://sofffih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0