ledsen

Ja jag är faktiskt väldigt ledsen... Är sjukt fint väder och jag sitter här inne och häckar framför datorn och har inget bättre för mig. Ska städa mitt rum och städa en massa i mitt rum snart. Tråkigt :( Sen ska jag väl sola eller något annat.
Tog en 45 minuters promenad idag nör jag hade vaknat. Det var skönt att röra lite på sig. Har ju typ inte gjort det på länge. Eller jo på Mjölkö gick jag och Rosanna ganska mycket runt ön men aa... Hahah ni kanske märker hur tråkigt jag har men aa... Ska nog se till att åka/gå ner till nån strand och bada och sola lite imorgon. Ska fråga om någon vill hänge med :) Längtar tills jag ska till Sofia :D Ska dit typ om nån vecka ;)

Puss


Sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0