gymnasium

Idag har det känts som en otroligt seg söndag, även fast det är lördag :) Jag har typ bara suttit hemma vid tv:n och datorn också tog jag en liten promenad. Ikväll ska jag se The fast and the fiurius 2. Sen ska jag och Miccis hyra en film och köpa godis.
Åh. Jag får nästan panik över gymnasiet men samtidigt längtar jag efter det. Med nya människor och sånt. Men det känns som att jag inte kommer att klara det utan våra underbara lärare vi har nu! :( Jag kommer sakna dom för mycket. Det kommer inte kännas som skolan längre. Gymnasiet känns inte heller som att man kommer att få dom relationerna till sina lärare som man har nu. Det suger! Håller ni med eller inte? ;)

Just nu så har jag inte så mycket för mig. Jag sitter bara och har tråkigt nu. Och fryser om mina fössingar.
THIS SUCKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0