det regnade

Hej bloggen! Har varit i skolan från halv 9 till 5!!! Var hur slut somhelst när jag kom hem. Eller nja påväg till bussen så följde jag med Sara som skulle handla lite saker så köpte jag en geisha :) haha. Dagen har varit lång, började med lektion i navigering och slutade med navigering. Ska ju ut och åka vecka 39 så man vill ju vara säker på sin sak! Hade också matte och det var en mjuk start tror jag för det var inte så svårt jag trott. Var roligt men inte allt för lätta uppgifter. Fick också en matteläxa tills på fredag då vi ska ha läxförhör. Det är på bråk och man ska kunna vad alla bråkformer blir i decimalfromer och det är faktiskt inte så jättesvårt.
Sista rasten och lektionen spenderade jag med Anna och Amanda. Riktigt härliga tjejer. Sen var vi också med Filip och Henric, eller mest med Filip hah. Men det var jättekul att hänga med nya människor!

När jag och Sara gick till bussen så stanna vi förbi Lidl för hon skulle köpa lite saker. När vi kom ut så började det spöregna! Haha var lite kul. Blev genomblöt i tröjan, leggingsarna och det började droppa från pannan och hakan. Höll på att missa bussen, men den stannade. Så jag satt och läste hela vägen hem. Det är det jag gillar med att åka buss. Man kan sitta och läsa och bara mysa till det på ett sånt mysigt sätt! Man kan ju iof det är tåg också, men det känns så öppet haha! Men det var mysigt iaf. Nu har jag precis ätit middag och hade tänkt att lva lite på matten, även om det är tils på fredag. Jag ska klara det här!! ;) Kramisar <3


Inte den bästa bilden, tog med mobilkameran, men såhär såg jag ut efter att ha gått i spöregn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0