fixa och trixa


Sitter fortfarande i min truban på huvudet sen jag duschde idag. Haha! Tycker att det är lite mysigt :)
Snart ska jag gå och lägga mig och läsa, skriva lite dagboken kanske och pyssla runt lite, vet inte exakt. Ikväll så har jag mest fixat med min gamla, stationära dator. Pappa tänkte ta med den till jobbet imorgon för jag, eller någon annan använder den ju inte längre, plus att den inte går att sälja. Eller jo det går väl men för typ 100 kr säkert max. Tror nog inte att det är så populärt att köpa en begagnad dator eller liknande.
På den gamla datorn så har jag massor av gamla bilder. Eller ja alla är väl inte gamla men det är många. Det var exakt 12 652 bilder tror jag. Haha! Och alla dom ska in på hårddisken och när alla bilder är inne där så tänkte jag rensa från min laptop, smart va? :) Så jag har suttit hela kvällen med att lägga över mappar och sånt på hårddisken. Tänkte plugga samtidigt, men jag fastnade framför the sims haha! Det är inte så svårt men jag vill ju ändå vara säker liksom.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig! God natt alla <3

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihi okej :D

2010-08-19 @ 02:27:35
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0