hemma igen

Japp. Var där ett tag, men sen skulle de flesta gå, det var kallt och jag var trött så det passade bra :) När jag kommer hem så är Mickan inte själv utan har lite party med sina jobbarkompisar. Har tv:n på typ högsta volym ;) Ska se Lucky number Slevin som går på 1:an, skönt med tanke på att deet inte är någon reklam på den kanalen och den filmen braaa! :)

Sitter här och gör lite saker på samma gång. Jag sitter vid datorn, tittar på film och skriver ner vad jag behöver köpa. Det mesta är smink, men också saker för hårt, en jacka och ett par stövlar :) Känns bra att ha nu när hösten och regnet kommer. Hoppas allt inte är för dyrt bara ;) Får "lön" och barnbidrag, har inte fyllt 16 än, sp det blir lite över 2000! Casshflow :D Men eftersom att jag är den jag är så vill jag inte göra av med allt på en gång utan vill spara så at jag har pengar.



Jaja, nu ska jag bli koncentrera mig på filmen, god natt för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0