lovisas dag idag

Ja, det kunde ni inte gissa va? Att jag hade namnsdag idag! Fick reda på det va min mormor genom sms! Haha. Har inte haft tid för något känns det som. Har pluggat hela dagen, förutom när jag kom hem och igår vet jag inte riktigt vad som hände... Idag efter skolan så åkte jag och pappa till Täby där vi mötte mamma. Vi skulle köpa en grafräknare till mig, men den var ju slut. Får den på måndag eller fredag.. Sen köpte jag också värmeskyddande för håret och handcreme :D Jag skulle också ha köpt en jacka, fast jag hittade ingen.

En komisk sak som jag bara måste berätta som jag redan har sagt till mina nära och kära. Jo att igår regnade det på morgonen, så jag tar på mig jeans och kofta. På eftermiddagen spricker det upp som bara den och jag håller på att dö av svett! Idag så var det strålande sol och jag tar på mig en kjol och ett linne. Då började det ösregna och bli iskallt ute och jag håller på att frysa ihjäl! Lite taskigt på ens namnsdag tycker jag..

Nu ska jag lägga mig, god natt!
P.s idag träffade jag min bacon :D Dvs Rosanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0