nattblogg

Ska bara skriva lite kort om att kvällen har varit riktigt bra, förutom att jag blev dunkare hela tiden. Först samlades vi hos mig, men det blev fort lite uttråkat så vi åkte till donken och köpte glass. Satt där en stund och snackade lite om vad som helst. Efter en stund blev det lite långtråkigt också så vi bara körde runt lite. Stannade bland lite hus och började leka dunken, jag blev dunkare såklart. Men det kändes inte så bra, med tanke på att folk sov och vi skrek, så vi drog till IP, idrottsplatsen och lekte där istället. När vi var där så blev jag igen, men tydligen så räknades inte den gången för att de andra tjejerna skulle kissa, så vi gjorde en gång till och då blev jag igen. Är det någon förbannelse över mig? Om någon har det så skulle det vara skjysst om den kunde säga till :) Men jag fick faktiskt gömma mig en gång för Tobbe sa frivilligt att han kunde vara dunkare. Efter den sista omgången så drog vi alla skilda vägar! Trevligt va? :D Så här härligt skulle jag vilja ha nästan varje kväll. Bara vara ute och leka! Helt underbart kul :)
Nu ska jag sova, tänkte inte sova allt för länge för jag ska till stan imorgon med Fanny, Adam och Linnea å tror jag nog bestämt. Så puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0