som man alltid gör


Ni vet att man brukar säga att man verkligen ska göra något så blir det aldrig av eller att man inte göra det man skulle ha gjort. Som t.ex. sluta bita på naglarna. För nu så ska jag verkligen gör det! Jag ska äta regelbundet, d.v.s. frukost, lunch och middag plus frukter där i mellen. Sen ska jag också röra mig minst en halvtimme varanna dag, varje dag känns lite överkurs hehe. Tillsist så ska jag verkligen sluta bita på naglarna, för jag vill ju ha fina naglar! Jag vet inte vad som händer om jag inte gör något av dessa saker, men det blir väl att jag inte kommer att vara så glad på mig själv. Ja, så får det bli!
Snart så ska jag och Rosanna cykla till Domarudden för att bada och sola. Känns som att det var evigheter sen så det ska bli skönt :)

Ha en fin dag nu! Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0